| ПОЧЕТАК | ИСТОРИЈАТ | ДЕКАНАТ | КАТЕДРЕ | НАСТАВНИЦИ | ФОТО-АЛБУМ | СТУДЕНТСКА СЛУЖБА | КОНТАКТ |
<<< назад
САДРЖАЈ
5... др Душанка Лазаревић Уџбеник као предмет психолошке анализе у нашој средини – приступи,проблеми и резултати
16... др Биљана Требјешанин Психолошка истраживањаи пракса стварања уџбеника у Србији– поглед уназад и унапред
25... др Слободанка Антић Савремена схватања уџбеника:последице на конструкцијуи мерила квалитета
40... др Јелена Пешић Подршка учењу с разумевањеми стратегије дидактичкогобликовања уџбеника
50... др Драгана Богавац Структура уџбеника у функцијитрајних и применљивих знања
56... мр Зорица Ковачевић Инструкције за самостално учењекао структуралне компоненте уџбеника
71... др Слободанка Гашић-Павишић Знања и уверења будућих учитељао вршњачком насиљу међу ученицима– поређење српских и енглеских испитаника –
85... др Душко Илић,др Дарко Митровић,Владимир Мрдаковић Ефекти моторног учењаосновне технике веслањавременски распоређеном методом
104... Дијана Каруовић,Драгица Радосав,Драгана Глушац Ефекти прилагођавања образовног софтвера карактеристикама корисникапредшколског узраста
115... мр Нака Никшић Музичке способности деценовопазарског крајапред полазак у I разред основне школе
129... Биљана СтојановићКвалитет комуникације васпитач – родитељ као претпоставка успешног васпитног радау вртићу
137... мр Даниела ТомовићПовећање ефикасности процеса наставе и учењаприменом поступака управљања у учионици
147... мр Горан Зељић Правописни речник са коментаримаза млађе разреде основне школе – први део – од А до Ж
161... мр Филдуза Прушевић-СадовићОбразовни интернет сајтовии њихова примена у учењу и поучавању
168... др Мирослава РистићКорисне веб локације
CONTENTS
Dušanka Lazarević, PhD ...5 A Coursebook as a Subject of Psychological Analysis in Our Environment ‘Approaches, Problems and Results Biljana Trebješanin, PhD Psychological Research and Praxisof creating Coursebooks in Serbia– a View Backwards and a View Forwards
Biljana Trebješanin, PhD Psychological Research and Praxisof creating Coursebooks in Serbia– a View Backwards and a View Forwards
Slobodanka Antić, PhD ...25 Contemporary Understanding of a Coursebook – Consequences on the Constructionand Quality Measuring
Jelena Pešić, PhD ...40 Learning With UnderstandingSupport and the Strategyof the Didactic Forming of a Coursebook
Dragana Bogavac, PhD ...50 Structure of a Coursebook Functioningas Permanent and Applied Knowledge
Zorica Kovačević, MA ...56 Instructions for Individual LearningAs Structural Components of a Coursebook
Slobodanka Gašić-Plavšić, PhD ...71 Knowledge and Attitudes of Future Teachersabout the Peer Violence of Students– Comparison of Serbianand English Interviewees –
Duško Ilić, PhD ...85 Darko Mitrović, PhD Vladimir Mrdakovic, Effects of Motor Learning – Basic Rowing Techniques by time spread Method
Dijana Karuović ...104 Dragica Radosav Dragana Glušac Effects of Adjustment Educational Softwareto Characteristics of Pre-School Age Users
Naka Nikšić, MA ...115 Musical Abilities of Children in the Areaof Novi Pazar before Starting the First Grade
Biljana Stojanović ...129 Quality of Communication of the RelationPre-School Teacher – Parent as an Assumption of a Successful Work in the Kindergarten
Daniela Tomović, MA ...137 Increasing the Efficiency of the Teachingand learning Processes with the Applicationof the Management in a Classroom
Goran Zeljić, MA ...147 Dictionary of Orthography with Commentsfor the Lower Grades of the Primary School– First Part A-Ž
Filduza Prušević – Sadović, MA ...161 Educational Internet Sites and Their Application in Teaching and Learning
Miroslava Ristić, PhD ...16