|
Буђевац, Невена
(1982), асистент (2008) за предмет Педагошка психологија. Ради на Учитељском
факултету од 2008. године. Дипломирала је на Филозофском факулету у Београду
(2007) у области развојне психологије.
Најзначајнији радови које је до сада објавила су:
„Разумевање налога реци и питај: синтаксички, семантички или прагматски
развој“, Емпиријска истраживања у психологији XI, Филозофски факултет у
Београду (2005), „Дечије разумевање налога питај у спонтаној интеракцији“,
Емпиријска истраживања у психологији XII, Филозофски факултет у Београду
(2006), „Провера Хајдерове теорије опажања уравнотежености когнитивних
структура код деце“, Емпиријска истраживања у психологији XIII, Филозофски
факултет у Београду (2007), „Дијагностичка процена разумевања граматике код
деце: адаптација ТРОГ-а за српски језик“, Психологија, (1/2007), Children do
ask, but do not know how to do asking: Epi-pragmatic vs. meta- pragmatic
skill, Language, Communication and Cognition, University of Brighton, UK
(2008).
Добитник је награде Фонда „Катарина Марић“ за најбољи
дипломски рад из области психологије (2007).
e-mail: nevena.budjevac@uf.bg.ac.rs
|