Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

 

Невена Буђевац


 



Буђевац, Невена (1982), асистент (2008) за предмет Педагошка психологија. Ради на Учитељском факултету од 2008. године. Дипломирала је на Филозофском факулету у Београду (2007) у области развојне психологије.

Најзначајнији радови које је до сада објавила су: „Разумевање налога реци и питај: синтаксички, семантички или прагматски развој“, Емпиријска истраживања у психологији XI, Филозофски факултет у Београду (2005), „Дечије разумевање налога питај у спонтаној интеракцији“, Емпиријска истраживања у психологији XII, Филозофски факултет у Београду (2006), „Провера Хајдерове теорије опажања уравнотежености когнитивних структура код деце“, Емпиријска истраживања у психологији XIII, Филозофски факултет у Београду (2007), „Дијагностичка процена разумевања граматике код деце: адаптација ТРОГ-а за српски језик“, Психологија, (1/2007), Children do ask, but do not know how to do asking: Epi-pragmatic vs. meta- pragmatic skill, Language, Communication and Cognition, University of Brighton, UK (2008).

Добитник је награде Фонда „Катарина Марић“ за најбољи дипломски рад из области психологије (2007).

 

e-mail: nevena.budjevac@uf.bg.ac.rs

   
   
 

Povratak na početnu stranicu