Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XIX, 2007/4, стр. 108-112
UDC 374.7:005.96

Др Лепа Бабић
Министарство иностраних послова Босне и Херцеговине
Едукација као стратешки циљ организације

 

Резиме:


У раду се обрађује проблематика едукације као перманентног процеса, научна организација рада односно организација која је оријентисана на учење и која развија и примјењује модел трајног учења и усавршавања. Ако едукацију посматрамо као перманентни процес, самим тим морамо да говоримо о образовању одраслих, о значају људског фактора и о развоју интелектуалног капитала јер конкуренција, нове технологије и нови стил живота захтјевају нови менаџмент који развија и примјењује партнерство између едукације и организације.

Кључне речи:
едукација, организација,
стратегија, знање, савремено европско друштво,
конкуренција, људски ресурси

 

 

Summary:


This paper deals with the issue of education as permanent process, scientific organization of work, learning oriented organization, which develops and applies the model of permanent learning and professional improvement. If we see education as a permanent process, we have to discuss issues like adult education, significance of human factor and development of intellectual capital, because competition, new technologies and new life style demand new management, which develops and applies partnership between education and organization.

Key words:
education, organization,
strategy, knowledge, modern European society, competition, human resources

   
 

Povratak na početnu stranicu