Резиме:
У раду се обрађује проблематика едукације као перманентног
процеса, научна организација рада односно организација која је
оријентисана на учење и која развија и примјењује модел трајног
учења и усавршавања. Ако едукацију посматрамо као перманентни
процес, самим тим морамо да говоримо о образовању одраслих, о
значају људског фактора и о развоју интелектуалног капитала јер
конкуренција, нове технологије и нови стил живота захтјевају
нови менаџмент који развија и примјењује партнерство између
едукације и организације.
Кључне речи:
едукација, организација,
стратегија, знање, савремено европско друштво,
конкуренција, људски ресурси
|
Summary:
This paper deals with the issue of education as permanent
process, scientific organization of work, learning oriented
organization, which develops and applies the model of permanent
learning and professional improvement. If we see education as a
permanent process, we have to discuss issues like adult
education, significance of human factor and development of
intellectual capital, because competition, new technologies and
new life style demand new management, which develops and applies
partnership between education and organization.
Key words:
education, organization,
strategy, knowledge, modern European society, competition, human
resources |