Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

Мр Синиша Стојановић
Учитељски факултет, Врање
Васпитни ефекти примене респонсибилне и интерактивне наставе
у нижим разредима основне школе

 

Резиме:


У раду се анализира могућност промене одређених компоненти личности ефикасном организацијом наставе. Представљен је део резултата једногодишње експерименталне провере примене респонсибилне и интерактивне наставе различитих нивоа сложености у настави српског језика и познавања друштва у четвртом разреду основне школе. Резултати су показали да су ученици експерименталних група у којима је примењиван модел респонсибилног васпитно - образовног рада постигли значајно боље резултате на скали одговорности. Резултати овог истраживања, између осталог имају и трансферну вредност, која се огледа у могућности примене основних принципа реализације респонсибилног васпитно - образовног рада у структури осталих активности школе чија реализација подразумева значајно учешће ученика.

Кључне речи:
одговорност ученика, респонсибилна настава, интерактивна настава, личност ученика

 

 

Summary:


This paper is about the possibilities of changing certain components of personality by efficient organization of teaching. There is a part of the results presented concerning a year experimental checking of applying responsible, interactive teaching of different levels in teaching Serbian and Natural and Social Sciences in the fourth grade of the primary school. The results have shown that participants of experimental groups in which this model has been applied, achieved immensely better results at the scale of responsibility. Results of this research have transfer value, which is seen through possibilities of applying basic principles of realization of responsible-educational work in the structure of other activities of the school in the structure of other activities of the school which realization meant important participation of students.

Key words:
responsibility of students, responsible teaching, interactive teaching, personality of the student

   
 

Povratak na početnu stranicu