Резиме:
У овом раду биће речи о једном новом приступу слушања музике код
деце млађег школског узраста. Овакав начин рада би могао да
помогне учитељима да децу, кроз певање и свирање, уведу у
чаробни свет слушања музике, где се слични или исти садржаји
уједињују кроз различите музичке изразе у јединствен доживљај.
На тај начин би њихов рад био делотворнији.
Циљ овог приступа је да се деци, на што интересантнији начин,
приближи музика и да се код њих изазове и пробуди
заинтересованост која ће помоћи да деца доживе потпун музички
доживљај, а који дугорочно побољшава пажњу, концентрацију и
памћење. Овај рад би могао да буде узор за даљу разраду музичког
материјала који се презентује деци у млађем школском узрасту.
Кључне речи:
певање, свирање, слушање музике,
музичко искуство, проживљено слу- шање
|
Summary:
This paper will enlighten a new approach of listening to music,
concerning junior classes of a primary school. This kind of work
could help teachers lead children to magical world of listening
to music by singing and playing the instrument, where the same
or similar contents unite through different musical forms into a
unique enjoyment. In this way their work in this field would be
more useful. The aim of this approach is to make children in an
interesting way closer to music, and to evoke interest which
would help them enjoy music in full extent, and their attention
would be greater, as well as concentration and memory. This
paper could be an example for further study of musical material
which is presented to children in junior classes of a primary
school.
Key words:
singing, playing the instrument, listening to music, musical
experience, experienced listening |