Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XXI, 2008/3, стр. 53-61
UDC 37.016(51):004.382 004.738.5

Др Ибро Д. Вајт
Учитељски факултет, Призрен-Лепосавић
Оспособљеност ученика за примену рачунара и интернета у школском учењу

 

Резиме:


Предмет рада су позитивни ефекти примене рачунара и интернета у настави математике и реалне могућности за њихову примену у основној школи у Србији. Рад садржи преглед успеха ученика основних школа из математике традиционалном наставом, податке о опремљености школа у Србији рачунарима и о оспособљености ученика за примену рачунара и интернета. Анализа резултата потврђује слабости традиционалне наставе и указује на путеве побољшања ефеката учења математике применом информатичке технологије, али и на недовољну опремљеност школа рачунарима и на неодговарајућу усмереност ученика у његовој примени.

Кључне речи:
настава, математика, рачунар, интернет

 

Summary:


Positive effects of application of computers and the Internet in teaching mathematics and possibilities of their application in primary schools in Serbia are the subject of this paper. It includes school report of the marks of the students in primary schools taught math in the traditional way, data about equipment in schools and capability of students for the use of computers and the Internet. Analysis of the results proves weakness of traditional teaching and shows the ways of improving the ways of the effects of learning mathematics applying IT and also insufficient equipment of schools with computers and inappropriate direction of students towards its use. 

Key words:
teaching, mathematics, computer, the Internet

   
 

Povratak na početnu stranicu