Резиме:
Tекст је кратко освртање на однос научних концепата и
дидактичких концепција. Намера је да се укаже на тесну везу
научно-теоријских дискусија и дидактичких концепција, односно да
се покуша указати на трагања дидакичара да нађу место у
савременом научном дискурсу. Зато се питања наставе сагледавају
из угла различитих научних концепата, а са овим се дају и за њих
везане дидактичке концепције, оријентације и дидактички модели,
како би се јасније уочило њихово исходиште и суштина.
Кључне речи:
научни концепти, дидактичке концепције
|
Summary:
This paper is a short review on the relation between scientific
concepts and didactic conceptions. Our intention is to point at
close connection between scientific-theoretical discussions and
didactic conceptions, which means trying to point at didactics
searching to find their place in contemporary scientific
discourse. This is why issues of teaching are viewed from the
point of view of different scientific concepts and connected
didactic conceptions are given with them, as well as
orientations and didactic models, so that their outcomes and
essence could be more clearly seen.
Key words:
scientific concepts – didactic conceptions |