Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

Мр Мирослава Ристић
Учитељски факултет, Београд
Е-учење - нове технологије и настава страних језика

 

Резиме:


Циљ овог рада је да се наставницима страних језика, студентима и руководиоцима у образовању укаже на ефекте примене е-учења у настави страних језика. Рад обухвата неколико основних тема: појам е-учења, класификацију е-учења, технологије е-учења у настави страних језика, предуслове за ефикасно увођење е-учења и улога на-ставника у окружењу е-учења. Прегледом и анализом дошло се до закључка да нове технологије, посебно технологије е-учења нуде нове могућности и унапређују постојеће методе поучавања и учења. Оне могу осигурати нове искораке у квалитету, обухвату и разноврсности наставних садржаја, али и ефикасно мерење резултата учесника наставног процеса, односно мерење и надзор квалитета наставе.
 

Кључне речи:
е-учење, информационо-комуникационе технологије, настава страних језика

 

 

Summary:


In this paper, we are trying to raise awareness of foreign language teachers, students and mangers in education about effects of application of e-learning in foreign language teaching. The paper includes several basic topics: the term e-learning, classification of e-learning, technologies of e-learning in foreign language teaching, preconditions for efficient introduction of e-learning and teachers in e-learning environment. Review and analysis showed that new technologies, particularly technologies of e-learning offer new possibilities and improve the existing methods of teaching and learning. They can ensure new improvements in quality, enhancement and diversity of teaching contents, but as well efficient measuring of results of teaching process participants, i.e. measurement and supervision of teaching quality.

Key words:
e-learning, ICT, foreign language teaching

   
 

Povratak na početnu stranicu