Резиме:
Циљ овог рада је да се наставницима страних језика, студентима и
руководиоцима у образовању укаже на ефекте примене е-учења у
настави страних језика. Рад обухвата неколико основних тема:
појам е-учења, класификацију е-учења, технологије е-учења у
настави страних језика, предуслове за ефикасно увођење е-учења и
улога на-ставника у окружењу е-учења. Прегледом и анализом дошло
се до закључка да нове технологије, посебно технологије е-учења
нуде нове могућности и унапређују постојеће методе поучавања и
учења. Оне могу осигурати нове искораке у квалитету, обухвату и
разноврсности наставних садржаја, али и ефикасно мерење
резултата учесника наставног процеса, односно мерење и надзор
квалитета наставе.
Кључне речи:
е-учење, информационо-комуникационе технологије, настава страних
језика
|
Summary:
In this paper, we are trying to raise awareness of foreign
language teachers, students and mangers in education about
effects of application of e-learning in foreign language
teaching. The paper includes several basic topics: the term
e-learning, classification of e-learning, technologies of
e-learning in foreign language teaching, preconditions for
efficient introduction of e-learning and teachers in e-learning
environment. Review and analysis showed that new technologies,
particularly technologies of e-learning offer new possibilities
and improve the existing methods of teaching and learning. They
can ensure new improvements in quality, enhancement and
diversity of teaching contents, but as well efficient measuring
of results of teaching process participants, i.e. measurement
and supervision of teaching quality.
Key words:
e-learning, ICT, foreign language teaching |