Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

Мр Мелина Николић
Факултет за менаџмент БК, Београд
Увођење непосреднијег односаизмеђу наставника и студенатау наставу страних језика

 

Резиме:


Одувек је однос између наставника и студента био однос надређеног и подређеног. Самим тим што зна више и оцењује наставник се налази у надређеном положају. Та чињеница у савременом свету доводи до смањења мотивације која је кључна за учење језика, као и до смањења квалитета како наставног процеса, тако и знања које се стиче. Стога треба студентима омогућити већи утицај на наставни процес. Мада се никад не може сасвим поништити због саме природе релације наставник/студент, може се много тога урадити да се тај јаз сведе на најмању могућу меру. Искуство је показало да је тај приступ веома плодотворан: он резултира квалитетнијим и дугорочнијим усвајањем градива, а самим тим већом и лакшом пролазношћу на испитима.

Кључне речи:
методика наставе страних језика, однос наставник/студент, комуникативни приступ, мотивација

 

 

Summary:


The relation between a teacher and a student has always been a sort of relation between a person in a subordinate position and the one in a superior position. In contemporary world, this fact leads to lessening motivation, which is a key point in learning languages, as well as lessening quality in teaching process and the acquired language. This is why students should be proposed and enabled a higher influence on teaching process. This gap can never be fully filled because of the very nature of relation of teacher-student, but much can be done in order to make it better. Experience has shown that this approach is worth having: it results in quality and long-term adoption of teaching materials resulting in greater and easier passing exams.
 

Key words:
foreign language teaching methodology, relation of teacher/student, communication approach, motivation

   
 

Povratak na početnu stranicu