Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

Љиљана Ђурић
Филолошки факултет, Београд
Огледи и иновативни пројекти у настави француског језика

 

Резиме:


Предмет овог рада јесу огледи и иновативни пројекти у настави француског језика у основном и средњем образовању у Србији, настали као плод међудржавне сарадње у периоду од 2000. године до данашњих дана. Реч је о следећим огледима и иновативним пројектима: Увођење уџбеника француских издавача у наставу француског језика; Интегрисано учење француског језика и садржаја биологије; Двојезична настава; Документационо-информатички центар; Делф за ученике школског узраста; Стручно усавршавање младих наставника француског језика; Образовање групе форматора; Позоришни франкофонси фестивали ученика основних и средњих школа; Специфична такмичења.
Циљ рада јесте упознавање јавности са наведеним програмима који, иако ограничени на релативно мали број школа, утичу на развој наставе страних језика у нашем систему образовања и унапређују образовну праксу у Србији уопште.

Кључне речи:
огледи и иновативни пројекти, настава француског језика, основно и средње образовање у Србији

 

 

Summary:


Experiments and innovative projects in teaching French both in primary and high schools in Serbia are the topic of this paper. They are the result of international cooperation in the period 2000 up to now. The following experiments and innovative projects are: Introducing French edition course books; Integrative learning French and Biology; Bilingual teaching; Documents-information centre; Delf for primary school students; Professional development for young French teachers; Training a group of formers; Theatre Francophone festival of primary and secondary school students; specific competitions.
The aim of this paper is that people get acquainted with the programmes, which are, although limited to certain number of schools, influence the development of foreign language teaching in our system of education and improve educational praxis in Serbia in general.


 

Key words:
experiments and innovative projects, French language teaching, primary and secondary education in Serbia

   
 

Povratak na početnu stranicu