Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XXIII, 2010/3, стр. 53-61
UDC 81’243(=131.1)-028.31

др Јулијана Вучо, Филолошки Факултет, Београд
Интеркултуралност као оквир и контекст комуникативне наставе страних језика
у раном узрасту

 

Резиме:

Савремена теорија учења и наставе страних језика, као и из ње произашли документи, прокламују ставове и нуде практичне препоруке за учење, наставу и оцењивање живих језика, истичући интеркултуралну димензију као неизоставан циљ и сврху учења језика. Овакав став понавља се на свим нивоима учења језика, почевши од најмлађег узраста. У раду се промишља о неким од теоријских ставова о улози културе и цивилизације у комуникативној настави страних језика. Теоријски ставови илуструју се примерима практичне примене интеркултуралних садржаја у раном учењу италијанског језика.

Кључне речи:
интеркултуралност, комуникативна настава,  страни  језик, рани узраст, италијански језик

 

Summary:

Contemporary theories of learning and teaching a foreign languages, as well as documents from it proclaim opinions and offer practical recommendations for learning, teaching and assessment of the living language, emphasizing cross-cultural dimension as an essential object and purpose of language learning. This attitude is repeated at all levels of language learning, starting from the early age. This paper reflects on some of the theoretical statements about the role of culture and civilization in communicative language teaching. Theoretical views of examples illustrate the practical application of intercultural content in early learning Italian.

Key words:
intercultural, communicative teaching,
language, early age, Italian

   
 

Povratak na početnu stranicu