Резиме:
Циљ рада је да одговори на питања: како је дефинисано
учење подржано новом технологијом, која се теорија учења може
применити, какав је педагошки оквир учења на даљину у online
окружењу.
Квалитет знања ће се повећавати и бити централни критеријум
квалитета универзитета као система, тако и појединачних целина
у оквиру њега и пресудан у смислу даљег развоја и самог
опстанка у условима глобалне повезаности света. Спремност и
способност универзитета да ослушкује, истражује, анализира и
излази у сусрет потребама друштва, економије, индустрије, исто
као и сопственим студентима и наставном особљу и прави
флексибилне промене и прилагођавање у облику повратних спрега
целокупног повезаног система процењује се као неоходна и
судбоносна активност за даљи развој и опстанак.
Кључне речи:
теоријске основе учења, педагошки оквир учења, online учење,
технологија учења, веб окружења за учење
|
Summary:
The objective is to answer the questions: How is a defined
learning supported by new technology, which learning theory
can be applied, what is the pedagogical framework of distance
learning in an online environment.
Quality of knowledge will grow and be a central criterion of
the quality of the university as a system and individual units
within it, and crucial in terms of further development and the
survival in the global association of the world. Willingness
and ability of universities to listen, research, analyze and
meet the needs of society, economy, industry, as well as our
own students and teaching staff to make flexible changes and
adjustments in the form of feedback loops of the entire
interconnected system is estimated as the time we need and
fatal activity further development and survival.
Key words:
theoretical foundations of learning, pedagogical framework
of learning, online learning, learning technology, web-based
learning environments
|