Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XXI, 2008/2, стр. 94-100
UDC 371.68

Бранка Арсовић
Учитељски факултет, Ужице
Употреба хипервидеа у циљу унапређења наставе
- учење путем колаборативног креирања хипервидеа -

 

Резиме:


У овом раду је представљен концепт наставе засноване на коришћењу хипервидеа. Концепт такве наставе укључује: а) развој хипервидео технологије, б) изучавање учења са хипервидео системима и в) примену истраживања на стицање знања путем писања текстова или хипертекстова за хипервидео. Демонстрирано је како колаборатвно креирање хипервидеа може подржати процес трансформације знања. У првом делу рада се разматра хипервидео систем који омогућава колаборативне дизајнерске способности учесника. Затим је концепт наставе детаљно представљен, да би се коначно показало да су добијени резултати процене сагласни са претпоставкама, што показује да је предочени концепт наставе и учења путем хипервидеа успешан.

Кључне речи:
хипервидео, хипермедиј, знање, учење

 

Summary:


This paper is about the concept of teaching based on the use of hyper-video. The concept of this teaching includes: a) development of hyper-video technology, b) studying learning with hyper video systems, c) application of research on gaining knowledge by writing texts or hyper-texts for hyper-video. It has been demonstrated how collaborative crating of hyper video can support the process of transforming knowledge. The first part of the paper is about hyper video system which enables collaborative design abilities of participants. Further on, the concept of teaching has been shown in detail, so that finally it can be shown that the given results of the estimation are in accordance with assumptions what show that the shown concept of teaching and learning by hyper video is successful.

Key words:
hyper video, hyper medium, knowledge, learning

   
 

Povratak na početnu stranicu