Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, ХХ, 2007/2, стр. 97-106
UDC37.048::159.922.38

Мр Александар Стојановић
Учитељски факултет, Београд
Специфичности сарадње наставника и родитеља даровитих ученика

 

Резиме:


У процесу васпитања даровитих ученика много је задатака чија реализација подразумева заједничко ангажовање родитеља и наставника, па је њихове активности неопходно координирати. Сарадња наставника и родитеља даровитих ученика специфична је из више разлога. Циљ овог чланка је да се скрене пажња на потребу померања тежишта њихове сарадње са решавања проблема на обезбеђивање што оптималнијих услова за развој даровитих. Такође, указује се на значај темељнијег педагошко-психолошког оспособљавања и наставника и родитеља даровитих ученика, разноврснијих садржаја и облика њихове сарадње и обостраног активнијег учешћа у свим фазама сарадње.

Кључне речи:
даровитост, породица, школа,
садржаји и облици сарадње наставника и родитеља, педагошко образовање родитеља

 

 

Summary:


In the process of pedagogical work with the gifted students, there are many tasks whose realization means mutual engagement of teachers and students, so their activities are necessary to be coordinated. Cooperation between teachers and parents of gifted students is specific because of many reasons. The aim of this paper is to focus attention on the subject which does not include solving problems, but obtaining best and optimal conditions for development of the gifted. We are showing thorough pedagogical-psychological training of teachers and parents of the gifted, various contents and forms of their cooperation and mutual active participation in all phases of cooperation.
 

Key words:
the gifted, family, school, contents and forms of cooperation between teachers and parents, pedagogical education of parents

   
 

Povratak na početnu stranicu