Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

Др Драган Мартиновић,
Учитељски факултет, Београд
др Драгољуб Вишњић,
Факултет спорта и физичког васпитања, Београд
Драган Бранковић
 Учитељски факултет, Београд
Педагошка функција наставника у елементарним играма

 

Резиме:


Игре у школском физичком васпитању имају значајну улогу у васпитању и образовању ученика. Како ће игре утицати, боље речено допринети интегралном развоју личности, а нарочито развоју карактерних особина и социјализованом понашању, зависи од наставника и његовог педагошког деловања. Игра пружа низ могућности за креативно педагошко деловање наставника.

У раду су наведене различите групе елементарних игара и анализирана њихова улога као средства телесног вежбања, односно као средства реализације елементарних задатака физичког васпитања. Такође, истакнута је педагошка функција наставника у елементарним играма.

Кључне речи:
педагошка функција наставника, физичко васпитање, ученик, елементарне игре

 

Summary:


Games in school physical education have an important role in pedagogical work and education of students. The question id how games will influence or it is better to say how they will contribute to an integral development of personality, particularly in development of personality traits and social behaviour, depend on the teacher and his/her pedagogical action. Games offer many possibilities for creative pedagogical work of teachers.

There are different groups of elements of games given in the paper and their role is analysed as means of body exercise, i.e. as means of realization of basic tasks of physical education. There is pedagogical function of a teacher in the elements of games stressed as well.

Key words:
pedagogical function of a teacher, physical education, student, elementary games

   
 

Povratak na početnu stranicu