Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XXIII, 2010/2, стр. 89-97

Милена Милановић, Foreign Languages Studio, Beograd
Креативне активности и игра у настави стpаног језика

 

Резиме:


Игра омогућава детету да успостави релације са окружењем и да активно учествује у догађајима и ситуацијама око себе. Ради се о својеврсној симулацији реалног живота: кроз игру дете проширује опсег свога  знања, обогаћује речник, јача вербалне потенцијале и формира личност.

Игре представљају окосницу рада са децом предшколског узраста, а њихова инструментализација у процесу савладавања школског програма прогресивно опада, или се, чак, потпуно искључује. Mи, међутим, сматрамо да игра има итекако важну улогу у приступу наставном плану и програму током читавог школовања.

Ово се посебно односи на наставу страних језика, где су игре и креативне активности изузетно ефикасне у утврђивању или обнављању претходно усвојених знања. Предавачи углавном нису склони имплементацији игара и креативних активности у наставном процесу, јер их је понекад компликовано организовати и контролисати њихов ток, а у поређењу са класичним, уобичајеним методама организације часа захтевају свеобухватну и обимнију припрему.

Кључне речи:
креативне активности, игра,
аутентични документи

 

Summary:


A game enables a child to make relations with the surroundings and to actively participate in happenings and situations around herself / himself. It is about the sort of simulation of everyday life. Through play, a child enriches the scope of her / his knowledge, enriches vocabulary, strengthens verbal potentials and forms personality.

Games represent the basis for working with children of pre-school age, and its instrumentalisation in the process of mastering school programme, progressively becomes lower, or even stops. Nevertheless, our opinion is that a game plays an important part in the curriculum during the whole process of education.

This particularly refers to foreign language teaching, where games and creative activities are very efficient in determination or revising the previous knowledge. Teachers usually do not want to introduce games or creative activities, because, they are sometimes complicated to be organised and to be controlled, and comparing to classical, ordinary way of work, they require more preparation.

Key words:
creative activities, game, authentic documents

   
 

Povratak na početnu stranicu