Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XXIII, 2010/2, стр. 66-71
UDC 811.111’374(075.2)

Ivana Ćirković-Miladinović, MA, Education Faculty, Jagodina
Pedagogical implications of teaching vocabulary to young learners

 

Резиме:

У раду се разматрају начини увођења нових речи на часу енглеског језика у основној школи које могу да се користе као средство побољшања независности ученика у учењу, из разлога што се у области наставе енглеског језика све више обраћа пажња на познавање лексике страног језика као и на то како овакав приступ у настави има утицај на подучавање. Познавање речи страног језика је неопходно и за друге наставне области као што су вежбање граматике, изговора, морфологије, синтаксе итд. Из поменутих разлога многи наставници постају свесни тога да вокабулар треба да заузима једно од главних наставних области којима треба поклањати пажњу.

Кључне речи:
подучавање вокабулара, настава,
настава енглеског језика, основна школа, независност у учењу, лексичке способности

 

Summary:

With the recent focus in ELT field on lexical competence, and the impact this has had on language teaching, many language teachers are now aware of the necessity of making vocabulary one of the central parts of their teaching practice. This paper focuses on the way in which the introduction of new vocabulary into the English language lesson in primary school acts as a tool to empower the learners to become more independent in their learning.


Key words
:
Teaching vocabulary, teaching practice, English language lesson, primary school, learners, learner independence, and lexical competence

   
 

Povratak na početnu stranicu