Резиме:
У раду се разматрају начини увођења нових речи на часу енглеског
језика у основној школи које могу да се користе као средство
побољшања независности ученика у учењу, из разлога што се у
области наставе енглеског језика све више обраћа пажња на
познавање лексике страног језика као и на то како овакав приступ
у настави има утицај на подучавање. Познавање речи страног
језика је неопходно и за друге наставне области као што су
вежбање граматике, изговора, морфологије, синтаксе итд. Из
поменутих разлога многи наставници постају свесни тога да
вокабулар треба да заузима једно од главних наставних области
којима треба поклањати пажњу.
Кључне речи:
подучавање вокабулара, настава, настава енглеског језика,
основна школа, независност у учењу, лексичке способности
|
Summary:
With the recent focus in ELT field on lexical competence, and
the impact this has had on language teaching, many language
teachers are now aware of the necessity of making vocabulary one
of the central parts of their teaching practice. This paper
focuses on the way in which the introduction of new vocabulary
into the English language lesson in primary school acts as a
tool to empower the learners to become more independent in their
learning.
Key words:
Teaching vocabulary, teaching practice, English language
lesson, primary school, learners, learner independence, and
lexical competence |