Резиме:
У овом раду разматра се проблематика везана за наставу писања на
енглеском језику са ученицима нижих разреда основних школа у
Србији. Циљ овог рада јесте да након прегледа новијих теоријских
разматрања и резултата емпиријских истраживања одреди полазне
параметре за редефинисање приступа развијања вештине писања на
енглеском језику у нижим разредима основне школе у Србији, као и
да предложи могуће наставне приступе, активности и технике преко
којих би се ови принципи реализовали у наставној пракси у овој
средини.
Кључне речи: најмлађи ученици, писање,
интегрисане вештине, основна школа, енглески
|
Summary:
This paper is on the issues connected with teaching writing in
English to lower primary school grades students in Serbia. The
aim of this paper is determination of initial parameters for
defining the approach of writing skills in English in lower
grades of the primary school, having reviewed new theoretical
approaches and results of empirical research. as well as
suggesting possible teaching approaches, activities and
techniques which will help these principles be realized in
teaching in this environment.
Key words:
youngest students, writing, integrated skills, primary
school, English
|