Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

др Јон Лелеа, Учитељски факултет, Београд
Идентификација и подстицај музичке даровитости 

 

Резиме:


Сложени склоп породичног окружења значајно се одражава на темпо и квалитет развоја музичке даровитости. Висока унутрашња мотивација постоји када постоји и висока музичка способност, а она се одражава докле год родитељи и учитељи пружају довољно охрабрења и подршке. Савремени и стручни учитељ мора пратити сваког ученика како би открио његове склоности и способности. Психофизичке карактеристике овог узраста су специфичне – деца су у пуном развоју, траже посебан приступ, занимљив садржај наставног предмета и уџбеника који ће задовољити њихове потребе за истраживањем и изражавањем.

Кључне речи:
ученик, родитељ, учитељ, уџбеник, вредновање

 

Summary:


Complexity of family surroundings has a significant influence on the pace and quality of the development of musical giftedness. High inner motivation exists when there is high musical ability and it occurs when teachers and parents give support and encouragement. Psycho-physical characteristics of this age are specific; the children are growing, they demand special approach, interesting contents of the teaching subject and course books which will justify their needs for the research an expression.  

 

 
Key words
:
student, parent, teacher, course book, evaluating

   
 

Povratak na početnu stranicu