Резиме:
Сложени склоп породичног окружења значајно се
одражава на темпо и квалитет развоја музичке даровитости. Висока
унутрашња мотивација постоји када постоји и висока музичка
способност, а она се одражава докле год родитељи и учитељи
пружају довољно охрабрења и подршке. Савремени и стручни учитељ
мора пратити сваког ученика како би открио његове склоности и
способности. Психофизичке карактеристике овог узраста су
специфичне – деца су у пуном развоју, траже посебан приступ,
занимљив садржај наставног предмета и уџбеника који ће
задовољити њихове потребе за истраживањем и изражавањем.
Кључне речи:
ученик, родитељ, учитељ, уџбеник, вредновање
|
Summary:
Complexity of family surroundings has a significant influence on
the pace and quality of the development of musical giftedness.
High inner motivation exists when there is high musical ability
and it occurs when teachers and parents give support and
encouragement. Psycho-physical characteristics of this age are
specific; the children are growing, they demand special
approach, interesting contents of the teaching subject and
course books which will justify their needs for the research an
expression.
Key words:
student, parent, teacher, course book, evaluating
|