Резиме:
У овом раду смо покушали да прикажемо како промене на глобалном
друштвеном и економском нивоу повећавају захтеве за учење
пословног енглеског. Образовање постаје глобализовано заједно са
економијом. У многим земљама се спроводе дугорочне образовне
реформе и оне намећу потрбу за процесом доживотног учења. Пошто
је енглески најраспрострањенији језик у медјународном пословању,
енглески треба студентимс пословних школа који се образују за
будући позив, као што је потребан људима који су дуго запослени.
Улога наставника је померена и од њих се очекује да буду
флексибилни и довољно храбри да се упусте у нове сфере посебне
професионалне експертизе, која далеко надмашује једноставно
поучавње. У овом раду се даље позивамо на важна питања као што
су кратак преглед курса пословног енглеског језика, дизајнирање
силабуса, евалуација и оцењивање.
Кључне речи:
пословни енглески, глобалне промене, кратак преглед курса,
дизајнирање силабуса, евалуација, оцењивање
|
Summary:
In this paper we have tried to illustrate how changes on the
global social and economic level raise the demand for Business
English learning. Education is becoming globalised together with
the economy. In many countries extensive curriculum reforms are
taking place imposing the need for a life-long learning process.
Being the most prevalent language in international business,
English is needed by business schools students preparing for
their future careers as well as by job-experienced people. The
role of the teacher has shifted and teachers are expected to be
flexible and brave enough to move into new fields of specific
professional expertise which reach far beyond mere language
teaching. The paper further addresses issues of importance such
as Business English course outline, syllabus design, evaluation
and assessment.
Key words:
Business English, global changes, course outline,
syllabus design, evaluation, assessment
|