Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XXII, 2009/2, стр. 96-102
UDC 37.036: 781.2

Мр Нака Никшић
Учитељски факултет, Београд
Музичка писменост у млађим разредима основне школе

 

Резиме:


Музичко описмењавање спроводи се у музичким, али и основним школама у оквиру предмета Музичка култура. Док се у мозичкој школи тежи потпуној писмености деце, у основној школи тежи се само поставци елементарне музичке писмености. С обзиром да је поставка елементарне музичке писмености дуг и компликован процес који обухвата низ сукцесивних поступака, циљ нам је да, у редовима који следе, теоријским разматрањем методичке литературе и анализом уџбеника из предмета Музичка култура за млађе разреде основне школе укратко разјаснимо ову проблематику и предочио како се она решава.

Кључне речи:
елементарна музичка писменост, звучне наслаге, тонске висине, тонска трајања

 

Summary:


Music literacy placement is conducted in music and elementary schools. While music school tends to complete music literacy, elementary school gravitates to elementary music placement. Considering that the elementary music placement is long and complicated process that includes series of successive actions, we are trying, in shortly, to explain this problem and to show how it can be solved.



Key words:
Elementary music literacy, Sound settlements, Tones height, Tones duration

   
 

Povratak na početnu stranicu