Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XXI, 2008/1, стр. 51-60
UDC 371.311

Мр Ирена Голубовић-Илић
Педагошки факултет, Јагодина
Могућности и ефекти иновирања наставе природе и друштва
задацима различитих нивоа сложености

 

Резиме:


Покушаји и начини да се настава иновира и побољшају њени васпитно-образовни циљеви све су разноврснији и бројнији. Настава природе и друштва, због своје специфичности и интердисциплинарности, погодна је за примену различитих иновативних модела. Једна од могућности којом се ученици мисаоно ангажују, настава интензивира, а слабости традиционалне предметно-часовне наставе превазилазе, јесте примена задатака различитих нивоа сложености.

У раду је представљен део обимнијег истраживања које је показало да се индивидуализацијом наставе природе и друштва задацима различитих нивоа сложености постигнућа ученика, када су у питању квалитет и трајност знања, побољшавају, а ученици при том развијају веома позитивно мишљење о таквој настави и значајну мотивацију за даљи рад и учење. Посебна пажња посвећена је предностима, али и проблемима, недоумицама и ограничењима на која смо током примене овог иновативног модела наилазили.

Кључне речи:
задаци различитих нивоа сложености,
образовна постигнућа, нивои знања, индивидуализација наставе

 

Summary:
























 

Key words:

   
 

Povratak na početnu stranicu