Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XXI, 2008/1, стр. 40-50
UDC 371.26:511.12

Мр Нела Малиновић-Јовановић
Учитељски факултет, Врање
Таксономски класификатор и степен операционализације програмских задатака
наставе математике у млађим разредима основне школе

 

Резиме:


У раду аутор истражује ефикасност остваривања програмских задатака наставе о природним бројевима у млађим разредима основне школе уз помоћ таксономског класификатора конструисаног за потребе истраживања, а ослањајући се на степен операционализације програмских задатака наставе за прва четири разреда. Резултати до којих се дошло овим истраживањем могу допринети промени приступа садржајима наставе и то: у иновирању наставног програма математике, ооперационализацији циљева и задатака наставе, квалитета вредновања и оцењивања
постигнућа ученика и др.

Кључне речи:
природни бројеви, таксономија, ефикасност, програмски задаци

 

Summary:















 

Key words:

   
 

Povratak na početnu stranicu