Резиме:
У овом раду разматрају се досадашњи приступи имплементирања
мултимедијалне образовне информатичке технологије у настави
музике у страним основним школама и могућности за примену у
садржајима наставе музичке културе код нас. Компаративни приступ
различитим садржајима наставе музичке културе омогућиће
ефикасније деловање у правцу налажења нових решења у процесу
учења. Навођење методичких решења у интегративном прилазу
коришћења хипермедија у настави музичке културе даје платформу
за осавремењивање наставног процеса у области дечјег музичког
стваралаштва, али и музичког описмењавања. Акценат је на
садржајима наставе који су применљиви у млађим разредима основне
школе. У раду предлажемо теоријски модел који се функционално
може користити у даљим истраживањима примене
мултимедија/компјумедија
у настави музичке културе.
Кључне речи:
мултимедији/комјумедији, хипермедији, интерактивни медији,
креативност,
дечје музичко стваралаштво |
Summary:
Key words: |