Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

Мр Ратко Дрндаревић
Учитељски факултет, Београд
Високо и(ли) терцијарно образовање, питање међународне класификације образовања

 

Резиме:


У овом раду говори се о неким проблемима међународне класификације високог образовања, са посебним освртом на Међународну класификацију образовања из 1997., коју је усвојио UNESCO, која уместо високог образовања, користи израз ‘терцијарно образовање’, које према овој класификацији има три нивоа. Упркос прихваћености од OECD-а (одакле је и кренула иницијатива за коришћење овог израза, мада је настао у САД), UNESCO-а и других међународних организација, поред класификације из 1997, сада су готово паралелно у употреби и друге класификације које полазе од тога да су терцијарно и високо образовање синоними, а пре свега подела на универзитетско и неуниверзитетско образовање.

Кључне речи:
универзитетско образовање, неуниверзитетско образовање, високо образовање, терцијарно образовање, Међународна класификација образовања 1997.

 

Summary:



















Key words
:
 

   
 

Povratak na početnu stranicu