Резиме:
У раду се разматрају кључне детерминанте квалитета образовања,
пре свега као процеса којим се мора управљати из економских,
друшвених, социјалних и многих других разлога. У том контексту
квалитет мора бити сагледаван уз уважавање многих димензија и
приступа, од којих су природа и значење стандарда пресудни.
Искључиво на овај начин може бити речи о квалитету образовања
уопште и тоталном квалитету у високом образовању.
Кључне речи:
управљање, квалитет образовања,
стандарди, тотални квалитет,
кноњледге манагемент |
Summary:
This paper is about key determiners of quality of education,
understanding it after all as a process which has to be managed
because of economic, social and many other reasons. In this
context, quality must be seen taking into account many
dimensions and approaches, from which nature and meaning of
standard are crucial. This is the only way which we can talk
about education in general and total quality in higher education.
Key words:
management, quality of education,
standards, total qualities,
knowledge management |