Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XX, 2007/1, стр. 90-102
UDC 371.11: 005.6

Др Данијела Костадиновић
Учитељски факултет, Београд
Управљање квалитетом образовања

 

Резиме:


У раду се разматрају кључне детерминанте квалитета образовања, пре свега као процеса којим се мора управљати из економских, друшвених, социјалних и многих других разлога. У том контексту квалитет мора бити сагледаван уз уважавање многих димензија и приступа, од којих су природа и значење стандарда пресудни. Искључиво на овај начин може бити речи о квалитету образовања уопште и тоталном квалитету у високом образовању.

Кључне речи:
управљање, квалитет образовања,
стандарди, тотални квалитет,
кноњледге манагемент

 

Summary:


This paper is about key determiners of quality of education, understanding it after all as a process which has to be managed because of economic, social and many other reasons. In this context, quality must be seen taking into account many dimensions and approaches, from which nature and meaning of standard are crucial. This is the only way which we can talk about education in general and total quality in higher education.


Key words
:
management, quality of education,
standards, total qualities,
knowledge management

   
 

Povratak na početnu stranicu