Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XX, 2007/1, стр. 57-66
UDC 81'367.3/.6

Др Рајна Драгићевић
Филолошки факултет, Београд
Проблеми наставе граматике у четвртом разреду основне школе

 

Резиме:


У овом раду изнесени су резултати истраживања о томе са каквим и коликим познавањем граматике ученици завршавају четврти разред основне школе. Посебна пажња посвећена је оним граматичким проблемима које ученици најбоље савладавају и онима који ученицима задају највише муке. Циљ истраживања је да се поспеши настава граматике у нижим разредима основне школе и да се прилагоди реалним способностима просечних ученика.

Кључне речи:
српски језик, граматика, правопис

 

Summary:


There are results of research on the amount of grammar knowledge of the students finishing the fourth grade of primary school. Special attention is given to those grammar problems which students adopt easily and those which are not adopted easily at all. The aim of this research is promoting grammar teaching in lower grades of the primary school and adjusting to real abilities of average students.
 

Key words:
Serbian language, grammar, correct writing

   
 

Povratak na početnu stranicu