Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XXIV, 2011/1, стр. 92-102
UDC 159.955.2:51

Др Ксенија Кончаревић, Православни богословски факултет, Београд
ИЗГРАЂИВАЊЕ КУЛТУРЕ СЛУЖЕЊА ФУНКЦИОНАЛНОМ КЊИГОМ У НАСТАВИ СТРАНОГ (РУСКОГ) ЈЕЗИКА У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ

 

Резиме:


У раду се, у контексту разматрања организационог принципа индивидуализације градива у уџбенику страног језика, разматра значај изграђивања културе служења функционалном књигом и даје преглед конструкцијских решења која томе доприносе. Сагледавају се, на теоријско–концепцијском и евалуационом плану, одговарајући потенцијали апаратуре оријентације, апаратуре организације усвајања и текстотеке уџбеника и приручника руског језика који се користе у српској говорној и социокултурној средини.

Кључне речи:
лингводидактика, теорија уџбеника, основношколски уџбеник, индивудуализација наставе, култура служења школском књигом

 

Summary:


This paper, in the context of the organizational review of the individualization of content in a foreign language textbook, the importance of building a culture of service and functional book is discussed and it provides an overview of design solutions that contribute to it. They are observed in the theoretical-conceptual and the evaluation plan including the appropriate resources orientation apparatus, the apparatus of the organization and the adoption of textbooks and manuals of the Russian language used in the Serbian speaking and socio-cultural environment.

Key words:
lingual-didactics, theory textbooks, primary school textbooks, teaching individualization, culture ministry school book

   
 

Povratak na početnu stranicu