Резиме:
У раду се, у контексту разматрања организационог принципа
индивидуализације градива у уџбенику страног језика, разматра
значај изграђивања културе служења функционалном књигом и даје
преглед конструкцијских решења која томе доприносе. Сагледавају
се, на теоријско–концепцијском и евалуационом плану,
одговарајући потенцијали апаратуре оријентације, апаратуре
организације усвајања и текстотеке уџбеника и приручника руског
језика који се користе у српској говорној и социокултурној
средини.
Кључне речи:
лингводидактика, теорија уџбеника, основношколски уџбеник,
индивудуализација наставе, култура служења школском књигом
|
Summary:
This paper, in the context of the organizational review
of the individualization of content in a foreign language
textbook, the importance of building a culture of service and
functional book is discussed and it provides an overview of
design solutions that contribute to it. They are observed in the
theoretical-conceptual and the evaluation plan including the
appropriate resources orientation apparatus, the apparatus of
the organization and the adoption of textbooks and manuals of
the Russian language used in the Serbian speaking and
socio-cultural environment.
Key words:
lingual-didactics, theory textbooks, primary school
textbooks, teaching individualization, culture ministry school
book |