Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XXIII, 2010/1, стр. 79-86
UDC 81’243(=131.1)(075.2)

мр Наташа Лалић-Вучетић, Институт за педагошка истраживања, Београд
мр Данијела Ђоровић, Филозофски факултет, Београд
Однос ученика према учењу италијанског као страног језика у основној школи

 

Резиме:


У раду су приказани резултати истраживања о односу ученика према учењу италијанског као страног језика. Истраживање је реализовано на узорку ученика петог и седмог разреда три основне школе у Србији. У истраживању смо пошли од претпоставке да се однос према страном језику може мењати у зависности од  узраста, дужине учења, сложености захтева који се постављају пред ученика, као и од начина рада у настави. Добијени налази показују да социо-културни и интеркултурни аспекти учења италијанског језика највише занимају ученике и на тај начин одређују њихов однос према италијанском језику.

Кључне речи:
ученици, италијански језик, основна школа, однос према учењу

 

Summary:


This paper shows results of the research about the relation of students towards learning Italian as a foreign language. The research has been realized at the sample of students of the fifth and seventh grade in the three primary schools in Serbia. We have started in the research from the assumption that a relation towards a foreign language can change depending on the age, years of studying, complexity of requirements which are posed for the student, as well as the way of work in teaching. Given results show that socio-cultural and inter-cultural aspects of learning Italian, in most cases are interesting for students and in this way they determine their relation towards Italian.

Key words:
students, Italian, primary school, relation towards learning

   
 

Povratak na početnu stranicu