мр Наташа
Лалић-Вучетић, Институт за педагошка
истраживања, Београд
мр Данијела Ђоровић, Филозофски факултет,
Београд Однос ученика према учењу
италијанског као страног језика у основној школи |
Резиме:
У раду су приказани резултати истраживања о односу ученика према
учењу италијанског као страног језика. Истраживање је
реализовано на узорку ученика петог и седмог разреда три основне
школе у Србији. У истраживању смо пошли од претпоставке да се
однос према страном језику може мењати у зависности од узраста,
дужине учења, сложености захтева који се постављају пред
ученика, као и од начина рада у настави. Добијени налази
показују да социо-културни и интеркултурни аспекти учења
италијанског језика највише занимају ученике и на тај начин
одређују њихов однос према италијанском језику.
Кључне речи:
ученици, италијански језик, основна школа, однос према
учењу
|
Summary:
This paper shows results of the research about the relation
of students towards learning Italian as a foreign language. The
research has been realized at the sample of students of the
fifth and seventh grade in the three primary schools in Serbia.
We have started in the research from the assumption that a
relation towards a foreign language can change depending on the
age, years of studying, complexity of requirements which are
posed for the student, as well as the way of work in teaching.
Given results show that socio-cultural and inter-cultural
aspects of learning Italian, in most cases are interesting for
students and in this way they determine their relation towards
Italian.
Key words:
students, Italian, primary school, relation towards learning |