Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XXIII, 2010/1, стр. 65-69
UDC 159.953.2

др Драгана Богавац, Учитељски факултет, Београд
Учење страног језика на раном узрасту

 

Резиме:


Увођење страног језика у предшколску установу или школу није довољно да би се остварио циљ, да га дете савлада  и користи у свакодневном животу. За успешно учење страног језика на овом узрасту неопходно је познавати развој и способности детета, као и  најбољи начин да се дефинисани циљ оствари. Када дете учи страни језик на раном узрасту, то представља специфичан процес који ће омогућити да се дете у потпуности интелектуално, емоционално, па и моторички изрази. Деца на овом узрасту најбоље уче кроз игру и игролике активности. За дете на том узрасту игра представља озбиљан рад. Она као најизразитија могућност испољавања стваралачких моћи има, пре свега, комуникацијску функцију. Како на раном узрасту није циљ да дете усвоји граматичка и лингвистичка правила, која иначе карактерише структурирана форма, наставник мора да ствара довољно мотивишућих ситуација за свако дете.

Кључне речи:
процес, циљ, игра, комуникација, мотивација

 

Summary:


Introducing a foreign language into the pre-school institution or school is not sufficient for realizing he aim, meaning that a child can master it and use it in everyday life. Successful learning a foreign language at this age, it is necessary to know the development and abilities of a child and this would be the best way for the defined aim to be realized. When a child learns a foreign language at an early age, this means a specific process which will enable a child to express himself/herself in intellectually, emotionally and showing motor skills. Children at this age learn best through games and game-like activities. Games are serious work for a child at this age. It is a most clear possibility of expressing creative abilities, first of all communication function. At early age, the aim for a child is not to adopt grammar and linguistic rules which are characterized by a structural form, a teacher must create enough motivational situations for each child.

Key words:
process, aim, play, games, communication, motivation

   
 

Povratak na početnu stranicu