Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

мр Горан Зељић, Учитељски факултет, Београд
Правописни речник са коментарима за млађе разреде основне школе2 – други део – од З до Њ

 

Резиме:


Увршћавањем у уџбенике за млађе разреде основне школе, правописни речник је постао део наставне праксе. Иако његов статус у настави још није дефинисан, неспорно је да учитељи треба да га користе обрађујући наставне јединице из правописа. Тако се јавила и потреба за једним прилагођеним правописним речником који би садржао одабране и наставној свакодневици примерене одреднице, а њих би пратили и одређени коментари с циљем да се учитељу практичару помогне не само у решавању одређених правописних недоумица, већ и у одабиру примера у вези с неким правописним правилом које обрађује на часу. Зато смо направили правописни речник са, по нама, важним одредницама и пратећим коментарима користећи при том и искуства стечена у раду са студентима будућим учитељима у оквиру предмета Правопис и књижевнојезичка норма на Учитељском факултету у Београду.

Кључне речи:
правопис, српски језик, правописни речник, уџбеник, настава, учитељ

 

Summary:


Orthography dictionary has become a part of the teaching praxis by including into the coursebooks for the lower grades of the primary school. Although its status in teaching is still not defined, teachers should undoable use it when teaching the orthography units. This is how there a need has appeared for an adjusted orthography dictionary which will include the chosen entries with comments. This will help in solving some orthography dilemmas and help find examples for some rules which are being taught. This is why we have crated a dictionary with important entries for us and the following comments, using the experience gained in work with students, future teachers within the subject Orthography and Literary-Language Standards at the Teacher-Training Faculty, University of Belgrade.
 

 

Key words:
Orthography, Serbian language, Orthography Dictionary, Coursebook, teaching, Teacher

   
 

Povratak na početnu stranicu