Резиме:
У овом раду је поређена ефикасност примене проблемске и
информационо-илустративне наставе биологије у реализацији
еколошких програмских (наставних) садржаја за седми разред
основне школе. У циљу реализације задатака овог рада, примењен
је модел педагошког експеримента са паралелним групама ученика
из четири основне школе. Експерименталном методом је утврђена
већа ефикасност проблемске наставе биологије у погледу
квалитета и квантитета стечених знања код ученика у
испитиваној наставној области.
Кључне речи:
проблемска настава биологије, еколошки програмски садржаји,
основна школа
|
Summary:
In this paper we have compared the efficiency of problem
an information-illustrative teaching of Biology in realizing
ecological programme (teaching) contents for the seventh grade
of the primary school. For the aim of realisation of this
task, we have applied the model of pedagogical experiment with
parallel groups from four primary schools. Experimental method
has determined greater efficiency of the problem teaching
biology, concerning the quality of the gained knowledge of
students in the researched teaching area.
Key words:
problem teaching biology, ecological programme
contents, primary school
|