Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

др Јелена Станисављевић,
Драган Ђурић
Биолошки факултет, Београд

Анализа ефикасности примене проблемске наставе биологије
у реализацији еколошких програмских садржаја у основној школи

 

Резиме:


У овом раду је поређена ефикасност примене проблемске и информационо-илустративне наставе биологије у реализацији еколошких програмских (наставних) садржаја за седми разред основне школе. У циљу реализације задатака овог рада, примењен је модел педагошког експеримента са паралелним групама ученика из четири основне школе. Експерименталном методом је утврђена већа ефикасност проблемске наставе биологије у погледу квалитета и квантитета стечених знања код ученика у испитиваној наставној области.

Кључне речи:
проблемска настава биологије, еколошки програмски садржаји, основна школа

 

Summary:


In this paper we have compared the efficiency of problem an information-illustrative teaching of Biology in realizing ecological programme (teaching) contents for the seventh grade of the primary school. For the aim of realisation of this task, we have applied the model of pedagogical experiment with parallel groups from four primary schools. Experimental method has determined greater efficiency of the problem teaching biology, concerning the quality of the gained knowledge of students in the researched teaching area.


Key words:
problem teaching biology, ecological programme contents, primary school

   
 

Povratak na početnu stranicu