Резиме:
Коришћење уџбеника у настави енглеског језика на
раном узрасту треба да одговара наставницима енглеског језика
који стварају базу за даље учење деци узраста од три до десет
година. Треба имати у виду потребе и интересовања деце на овом
узрасту и у складу са тим осмислити и активности које би пратиле
уџбеничку грађу или понекад биле занимљиве за другачији вид
учења енглеског језика.
Кључне речи:
рани узраст, уџбеник, активности, интерсовања, наставник
|
Summary:
The use of course books in teaching English at early age should
suit the needs and preferences of a teacher. They form the basis
for further learning to children age 3 to 10. The needs and
interests of children of this age should not be neglected, and
according to them some activities should be prepared. They could
either follow the course book material or invent or find the
exercises of their own, used for expanding learning of English
Key words:
young learners, course book, activities, interests,
teacher
|