Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XXIII, 2010/1, стр. 97-103
UDC 371.671:81-028.31

Марина Цветковић, Учитељски факултет, Београд
Употреба уџбеника и додатних материјала у настави енглеског језика на раном узрасту

 

Резиме:


Коришћење уџбеника у настави енглеског језика на раном узрасту треба да одговара наставницима енглеског језика који стварају базу за даље учење деци узраста од три до десет година. Треба имати у виду потребе и интересовања деце на овом узрасту и у складу са тим осмислити и активности које би пратиле уџбеничку грађу или понекад биле занимљиве за другачији вид учења енглеског језика.

Кључне речи:
рани узраст, уџбеник, активности,
интерсовања, наставник

 

Summary:


The use of course books in teaching English at early age should suit the needs and preferences of a teacher. They form the basis for further learning to children age 3 to 10. The needs and interests of children of this age should not be neglected, and according to them some activities should be prepared. They could either follow the course book material or invent or find the exercises of their own, used for expanding learning of English

Key words:
young learners, course book, activities,
interests, teacher

   
 

Povratak na početnu stranicu