Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XXII, 2009/1, стр. 91-98
UDC 81’243 (811.133.1): 004

мр Тања Динић
Саобраћајни факултет, Београд
Новине у настави француског језика струке:
акциони поступак као искорак из комуникативног приступа

 

Резиме:


У раду се разматрају иновације у настави француског језика струке, где се тежиште са комуникативног све више помера ка акционом приступу. Утемељен у Заједничком европском референтном оквиру за језике, такав помак је приметан и у методама за учење језика, а одражава се и кроз све већу присутност и специфичну улогу мултимедијалних технологија и Интернета у настави. Самим тим, позиција наставника се неминовно мења, што тражи стална усавршавања, отвореност ка новинама, али и постаје узрок многих дилема и отпора.

Кључне речи:
акција, комуникација, настава, нове технологије

 

Summary:


This paper is on the discussion of innovation of teaching French for specific purposes, in which there is more focus on action than on communicative approach. Based upon the Common European Framework for Languages, this change is seen in methods for learning languages, and it is reflected through a vast acceptance and specific role of multimedia technologies and the Internet in teaching. Considering all of this, the position of a teacher is changing, and this demands permanent professional development, openness to innovations and it becomes the cause for many dilemma and resistance.

Key words:
action, communication, teaching,
new technologies 

   
 

Povratak na početnu stranicu