Резиме:
У раду се разматрају иновације у настави француског језика
струке, где се тежиште са комуникативног све више помера ка
акционом приступу. Утемељен у Заједничком европском референтном
оквиру за језике, такав помак је приметан и у методама за учење
језика, а одражава се и кроз све већу присутност и специфичну
улогу мултимедијалних технологија и Интернета у настави. Самим
тим, позиција наставника се неминовно мења, што тражи стална
усавршавања, отвореност ка новинама, али и постаје узрок многих
дилема и отпора.
Кључне речи:
акција, комуникација, настава, нове технологије
|
Summary:
This paper is on the discussion of innovation of teaching French
for specific purposes, in which there is more focus on action
than on communicative approach. Based upon the Common European
Framework for Languages, this change is seen in methods for
learning languages, and it is reflected through a vast
acceptance and specific role of multimedia technologies and the
Internet in teaching. Considering all of this, the position of a
teacher is changing, and this demands permanent professional
development, openness to innovations and it becomes the cause
for many dilemma and resistance.
Key words:
action, communication, teaching, new
technologies
|