Резиме:
Циљ овог рада је да се укаже на могућности употребе Интернета у
верској настави. Рад обухвата неколико основних тема:
правослaвно, литургијско искуство, образовање и верска настава;
православни поглед на употребу Интернета и делатна вера светских
научника и верска настава подржана Интернет технологијама. Да би
Интернет био стимулативно наставно окружење, тј. окружење које
подржава вероучитеља, наставно окружење које је релевантно и
окружење које стимулише ученика неопходно је постојање одређењих
предуслова и сазнања за његову правилну употребу, а пре свега
сагледавање кроз парадигму литургијског промишљања.
Кључне речи:
верска настава, Интернет, образовање
|
Summary:
The aim of this paper is pointing at the possibility of using
the Internet in teaching Religion. The paper includes several
basic topics: Orthodox, liturgy experience, education and
teaching religion; Orthodox view on the use of the Internet and
the usage faith of the world scientists and Religious education
supported by the Internet technology. The Internet should be
stimulation in a teaching environment, i.e. the environment
which supports the Teacher of Religion, teaching environment
which is relative and the environment which stimulates a
student, it is necessary that there are certain pre-conditions
and knowledge for their adequate use, and first of all observing
it through the paradigm of liturgy contemplation.
Key words:
teaching religion, the Internet, education
|