Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад


Иновације у настави, XXII, 2009/1, стр. 118-129
UDC 159.922

мр Слободан Станојловић
Бијељина
Мапе ума као образовни стандард  и метода ефикаснијег учења

 

Резиме:


Аутор разматра појмовно одређење, значај, могућности примјене и начин израде мапа ума као средства ефикаснијег учења. Презентоване су и практичне могућности примјене мапа ума у оквиру интерактивног учења (реализација неких тема из програма васпитног рада са ученицима и вјежби за студенте).

Кључне речи:
мапе ума, учење учења, развијање креативности, асоцијативност, кључне ријечи

 

Summary:


The author discusses the term determination, meaning and possibility of application and creation of mind maps as means of efficient leaning. There are some practical possibilities presented of application of mind maps within interactive learning (realisation of some topics from the programme of pedagogical work with students and practical work with students). 

Key words:
mind maps, learning, developing creativity, association, key words

   
 

Povratak na početnu stranicu