Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

Александра Михајловић
Учитељски факултет, Јагодина
Развијање креативности упочетној настави математике

 

Резиме:


Математика се налази на врху хијерархијске листе наука када је у питању присутност креативности у њеним активностима и резултатима. Међутим, као школски предмет математика је још увек веома мало повезана са креативношћу. Какав је значај креативности за школску математику? Како развијати математичку креативност? Ово су нека од питања на која ћемо покушати да одговоримо у овом раду.

Кључне речи:
креативност, развијање креативности, решавање проблема, постављање проблема, настава математике.

 

 

Summary:


Mathematics is on the top of the hierarchy list of sciences concerning presence of creativity in its activities and results. But, as a school subject, mathematics is not sufficiently connected with creativity. What is the importance of creativity for school mathematics? How is it possible to develop mathematics creativity? These are some of the issues of this paper.

 

Key words:
creativity, development of creativity, solving problems, posing problems, and teaching mathematics.

   
 

Povratak na početnu stranicu