Резиме:
Мале групе представљају природно окружење које охрабрује и
подстиче уче-нике на већу активност, размишљање, закључивање и
истраживање у настави математике. У раду су изнети резултати
истраживања А. Артзт и Сх. Фемиа о понашању, размишљању и
математичком закључивању мале групе ученика од које се тражило
да реши један озбиљан математички проблем. Наведени су и примери
из свакодневне наставне праксе који показују да рад у малим
групама може да буде занимљив и подстицајан за практичне и умне
активности деце у почетној настави математике.
Кључне речи:
настава математике, рад у малим групама, математичко
закључивање, самостални рад, диференцирана настава.
|
Summary:
Small groups represent natural surroundings, which encourages
students to be more active, to contemplate, conclude and
research in learning mathematics. Results of the research have
been shown by A.Artz and S. Femia on behaviour, contemplation
and mathematical conclusion of small group of students who were
asked to solve a serious mathematical problem. Results of the
analysis of everyday teaching have been shown, which prove that
work in small groups can be interesting and encouraging for
practical and mind activates of children in the basic
mathematics teaching.
Key words:
teaching mathematics, work in small groups, mathematical
conclusion, individual work, differentiated teaching. |