Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

Др Милана Егерић
Учитељски факултет, Јагодина
Учење математике у малим групама

 

Резиме:


Мале групе представљају природно окружење које охрабрује и подстиче уче-нике на већу активност, размишљање, закључивање и истраживање у настави математике. У раду су изнети резултати истраживања А. Артзт и Сх. Фемиа о понашању, размишљању и математичком закључивању мале групе ученика од које се тражило да реши један озбиљан математички проблем. Наведени су и примери из свакодневне наставне праксе који показују да рад у малим групама може да буде занимљив и подстицајан за практичне и умне активности деце у почетној настави математике.

Кључне речи:
настава математике, рад у малим групама, математичко закључивање, самостални рад, диференцирана настава.

 

 

Summary:


Small groups represent natural surroundings, which encourages students to be more active, to contemplate, conclude and research in learning mathematics. Results of the research have been shown by A.Artz and S. Femia on behaviour, contemplation and mathematical conclusion of small group of students who were asked to solve a serious mathematical problem. Results of the analysis of everyday teaching have been shown, which prove that work in small groups can be interesting and encouraging for practical and mind activates of children in the basic mathematics teaching.

Key words:
teaching mathematics, work in small groups, mathematical conclusion, individual work, differentiated teaching.

   
 

Povratak na početnu stranicu