Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

Др Миодраг Рашковић, Учитељски факултет, Београд
Др Небојша Икодиновић, Природно-математички факултет, Крагујевац
Настава математике - између идеје и рутине –

 

Резиме:


У чланку ће бити изложена нека искуства стечена у вишегодишњем раду са младим математичарима различитог узраста. Циљ је, пре свега, да се укаже на начине учења и разумевања математичких садржаја, а нарочито на путеве који повезују разне проблеме са њиховим решењима и преко којих упознајемо највећи део математике.

Кључне речи:
настава математике, решавање проблема, идеја, рутина.

 

 

Summary:


This paper is about the experience gained through work with young mathematicians of different age. The aim is, first of all, to show ways of learning and understanding mathematics contents, and particularly ways which connect different problems and their solutions and through which we get acquainted with the great part of mathematics.
 

Key words:
teaching mathematics, solving problems, idea, and routine.

   
 

Povratak na početnu stranicu