Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

Др Јасмина Милинковић
Учитељски факултет, Београд
Репрезентације у настави вероватноће и статистике у основној школи

 

Резиме:


Чланак је посвећен питањима везаним за избор репрезентације при почетном бављењу појмовима из вероватноће и статистике у основној школи. У њему се указује на различите видове репрезентација у настави математике и на гледишта истакнутих теоретичара наставе математике о значају репрезентација у сазнању. У раду се сагледавају резултати истраживања спроведеног на узорку ученика основних школа Београда. Указујемо на различите ефекте наставног приступа с обзиром на: избор репрезентације и контекста.

Кључне речи:
репрезентација, вероватноћа и статистика, контекст.

 

 

Summary:


The paper is about issues on the choice of representations in teaching basic probability and statistics terms in primary school. There are different forms of representations in teaching mathematics from the point of views of different theoreticians of teaching mathematics about the importance of representation in cognition. There are results shown done on the specimen of primary school students in Belgrade. We show different effects of the teaching approach concerning the choice of presentations and context.
 

Key words:
representation, probability and statistics, context

   
 

Povratak na početnu stranicu