Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

Др Саво Ћебић
Учитељски факултет, Београд
Наставно одељење у Вршцу
Геометрија у школској настави математике

 

Резиме:


Настава геометрије има дугу традицију. Од Платона па до данас геометрија је саставни део наставног градива у школама општеобразовног карактера. Опште је позната чињеница да већина ученика нема интерес за геометрију, а знање ове математичке дисциплине се налази на недопустиво ниском нивоу. О томе говоре и учитељи, и наставници, и професори факултета, и родитељи, и сами ученици. Један од циљева овога рада је да укаже на узроке који су довели до занемаривања геометријских садржаја у настави математике. Посебно су разматрани задаци и циљеви наставе геометрије. Истакнути су разлози због којих би требало повести оштру и ефикасну борбу против запостављања геометрије у школској настави математике.

Кључне речи:
математика, геометрија, настава, методика.

 

 

Summary:


There is very long tradition in teaching geometry. Geometry has been an integral part of teaching in general education schools, since Plato's time. The general truth is that most students are not interested in geometry, and their knowledge of this mathematical discipline is not very good. This is the subject discussed by primary school teachers, secondary school teachers, professors, parents and students. The most prominent mathematicians have discussed geometry methodological issues. This paper is about general issues of teaching geometry.

 



Key words
:
mathematics, geometry, teaching, methodology

   
 

Povratak na početnu stranicu