Резиме:
У раду се износе забрињавајући резултати истраживања у вези са
стањем у настави језичке културе српског језика. Предлажу се
нека решења и скреће се пажња на обавезу наставника, аутора
уџбеника и састављача планова и програма за српски језик да
озбиљније и организованије приступе неговању језичке културе.
Наглашава се и утицај неких садржаја из ове области на целокупно
школовање ученика.
Кључне речи:
српски језик, језички развој, језичка култура, реч, реченица,
текст.
|
Summary:
This paper presents distrubing results of the research
concerning students' knowladge of Serbian language. It is
emphasized that more serious consideration should be given to
this matter in the process of making curriculum, writing
handbooks, and teaching Serbian classes at elementary school
level. It is also stressed that consequences of this problem
could be far-reaching and have an effect on students'
educational experience.
Key words:
Serbian language, language development, word, sentence,
text. |