Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

Мр Бранка Савовић
Институт за педагошка истраживања, Београд
Социјални односи у школи и агресивно понашање ученика

 

Резиме:


Радом се приказују резултати испитивања агресивног понашања ученика кроз анализу одређених социјалних ситуација, мање или више карактеристичних за амбијент наше школе. Агресивном понашању ученика се прилази као наученом понашању које у одређеној социјалној ситуацији има деструктивни значај. За решењем нагомиланих проблема у сфери агресивног понашања у школи се трага кроз преиспитивање могућих извора оваквог понашања кроз све елементе анализиране социјалне ситуације: наставника, ученика и уобичајени амбијент школе.

Кључне речи:
социјални односи, агресивно понашање ученика, наставник, ученик, школа.

 

 

Summary:


This paper is about results of research of aggressive behaviour of students through analysis of certain social situations, more or less characteristic for the surroundings of our school. Aggressive behaviour of students is approached by as an adopted behaviour, which in certain social situation has got a destructive importance. Solving many problems in the sphere of aggressive behaviour at school, we search many sources of this behaviour through all elements of analysed social situation: teacher, student and usual surrounding of a school.
 

Key words:
social relations, aggressive behaviour of students, teacher, student, school.

   
 

Povratak na početnu stranicu