Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

Мр Драгољуб-Драган Шобајић
Факултет музичке уметности, Београд
Примена личног педагошког искуства у педагошкој пракси

 

Резиме:


Описани модел педагошке праксе на предмету Методика наставе клавира заснива се на претпоставци да је студент током школовања стекао значајан фонд латен-тног педагошког искуства које је асимилирао заједно са стручним знањем и свирачким вештинама. Задатак предавача на предмету јесте да активира студентово накупљено педагошко искуство у циљу повећања квалитета његовог рада у пракси. У ту сврху организују се разговори у оквиру групе чији је задатак евоцирање студентових најранијих додира са музиком и са његовим првим клавирским педагогом. Поступци и методе које је педагог применио вреднују се са становишта њихове делотворности на испитаника. Даља самостална студентова анализа сопствених педагошких искустава по истом моделу, доприноси формирању делотворног индивидуалног метода рада.

 

Кључне речи:
педагошка пракса, клавир,
потенцијалан, лично, искуство.

 

 

Summary:


Described model of pedagogical praxis for the subject Methodology of teaching playing the piano is based on the assumption that the student during schooling has gained an important fund of latent pedagogical experience, assimilated with professional knowledge and playing skills. Lecturer's task at the subject is activating student's assimilated pedagogical experience with the aim of enlarging his work in praxis. This is why discussions are organized within the group which aim is evoking student's earliest experiences with music and the first piano pedagogue. Methods applied by the pedagogue are valued form the point of view of their use for students. Further individual student's analysis of own pedagogical experiences according to the same model contribute to forming useful individual method of work.


 

Key words:
pedagogical praxis, the piano,
potential, personal, experience.

   
 

Povratak na početnu stranicu