Резиме:
Описани модел педагошке праксе на предмету Методика наставе
клавира заснива се на претпоставци да је студент током школовања
стекао значајан фонд латен-тног педагошког искуства које је
асимилирао заједно са стручним знањем и свирачким вештинама.
Задатак предавача на предмету јесте да активира студентово
накупљено педагошко искуство у циљу повећања квалитета његовог
рада у пракси. У ту сврху организују се разговори у оквиру групе
чији је задатак евоцирање студентових најранијих додира са
музиком и са његовим првим клавирским педагогом. Поступци и
методе које је педагог применио вреднују се са становишта њихове
делотворности на испитаника. Даља самостална студентова анализа
сопствених педагошких искустава по истом моделу, доприноси
формирању делотворног индивидуалног метода рада.
Кључне речи:
педагошка пракса, клавир,
потенцијалан, лично, искуство.
|
Summary:
Described model of pedagogical praxis for the subject
Methodology of teaching playing the piano is based on the
assumption that the student during schooling has gained an
important fund of latent pedagogical experience, assimilated
with professional knowledge and playing skills. Lecturer's task
at the subject is activating student's assimilated pedagogical
experience with the aim of enlarging his work in praxis. This is
why discussions are organized within the group which aim is
evoking student's earliest experiences with music and the first
piano pedagogue. Methods applied by the pedagogue are valued
form the point of view of their use for students. Further
individual student's analysis of own pedagogical experiences
according to the same model contribute to forming useful
individual method of work.
Key words:
pedagogical praxis, the piano,
potential, personal, experience. |