Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

др Ана Вујовић
Учитељски факултет, Београд
Интеркултурални приступ у настави страних језика

 

Резиме:


У основи интеркултуралног приступа упознавању са страном културом јесте идеја о упознавању себе и сопствене културе кроз упознавање стране културе. Интеркултурални приступ у настави страних језика успоставља релацију са модификованом комуникативном дидактиком, ксенологијим и интеркултуралном педагогијом. Циљ упознавања са страном културом је да се ученик научи толеранцији, разуме системе образаца културе другог народа, изгради опрез у доношењу судова о народу који не познаје довољно и схвати да су разне друштвене заједнице колико сличне, толико и различите. Стога сматрамо изузетно значајним настојања многих наставника страних језика из различитих земаља да размењују искуства, податке и гледишта.

Кључне речи:
настава страних језика, страна култура, интеркултурални приступ

 

 

Summary:


The basis for intercultural approach to foreign culture is the idea of getting to know oneself and own culture through getting acquainted with the foreign culture. Intercultural approach in teaching foreign culture makes the relation with modified communicative didactics, xenology and intercultural pedagogy. The final aim of getting acquainted with foreign culture is students' learning tolerance, understanding systems and patterns of other nation's culture, building caution in making conclusions about the nation they do not know well, and understanding that various social communities can be both very similar and very different. This is why we understand utterly important all the attempts of foreign language teachers from different countries to exchange experience, data and points of view.

Key words:
foreign language teaching, foreign culture, intercultural approach

   
 

Povratak na početnu stranicu