Резиме:
У овом раду представљени су кључни налази истраживања васпитног
концепта будућих учитеља које је реализовано на учитељским
факултетима у Београду, Јагодини и Ужицу у периоду 2002/2003.
године. Истраживања професионалног образовања учитеља и
наставника, а реализовано истраживање проблемски спада у ову
групу, представљају полазну тачку његовог унапређивања. Онима
који раде са студентима - будућим учитељима, оваква истраживања
могу да помогну да критички сагледају своју улогу у овом
процесу. Такође, будуће учитеље треба упознати са неким
аспектима сложеног проблема њиховог професионалног развоја.
Кључне речи:
васпитни концепт, лаичка педагогија, професионално образовање
учитеља.
|
Summary:
Key results of researches of pedagogical concept of future
teachers realised at Teacher Education Faculties in Belgrade,
Jagodina and U¤ice in the period 2002/03 are presented in this
paper. Researches of in-service of teachers, and this research
thematically belongs to this group, present the starting point
of its improvement. This kind of research can help those people
working with students - future teachers, in a way that they can
critically view their role in this process. Future teachers
should be acquainted with with some aspects of complex issues of
their professional development, as well.
Key words:
pedagogical concept, layperson pedagogy, in-service |