Резиме:
Ауторски прилог је интегрални сегмент Пројекта 1401 - "Креирање
модела центра за проучавање медија и развој образовања на
даљину". Истраживачки исходи провере статуса медијске писмености
упућују на чињеницу да су сви учитељи у Републици Србији
медијски неписмени. Одговор на резултате овог Истраживања,
између осталих предложених активности, обухвата и потпуно
ревидиран програм изборног предмета "Филмска и ТВ култура" на
Учитељском факултету Универзитета у Београду. Поменута студијска
област, под примереним називом "Увод у филм и телевизију", у
форми пилот програма, овде је презентована као први пут
примењена комбинација традиционалног начина стицања знања и
образовања на даљину.
Кључне речи:
е-учење, Пројекат 1401, Увод у филм и телевизију.
|
Summary:
This paper is an integral segment of the Project 1401 creating
the model of the centre for Media Study and Development of
Distant Learning. Research outcomes of checking the status of
media literacy shoe the fact that all teachers in Serbia are
illiterate for the media. Reply on the results of this research,
among other proposed activities, includes a totally revised
curriculum of the optional subject Film and TV culture at the
Teacher Education Faculty in Belgrade. The mentioned studied
area; with the appropriate name Introduction to film and
television, in the form of a pilot programme, is presented here
as the first time mentioned combination of traditional way of
gaining knowledge and distant learning.
Key words:
e-learning, Project 1401, introduction to film and television. |