Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

мр Весна Радовановић, др Јасмина Карић
Дефектолошки факултет, Београд
Примена егземпларног модела рада у настави Природе и друштва за ученике оштећеног слуха

 

Резиме:


Циљ истраживања је да се провери оправданост примене егземпларног модела рада у настави Природе и друштва са децом оштећеног слуха. Провера је извршена експеримнталном методом. Резултати овог истраживања указују да се егземпларни модел рада у настави Природе и друштва са успехом може применити и у школама за децу оштећеног слуха. Предност у односу на традиционалну наставу показала се у повећању нивоа усвојених знања, што је потврђено статистички значајном разликом. Добијени резултати такође потврђују да је извршен добар одабир наставног садржаја, да су правилно и добро припремљени узорни модели обраде. Потврђено је да су ученици оштећеног слуха, када им се задају краћи задаци са садржајима који су им блиски, у стању да их самостално решавају.

Кључне речи:
деца оштећеног слуха, индивидуализована настава, егземпларна настава, успех ученика оштећеног слуха.

 

 

Summary:


The aim of the research is checking justification of application of exemplary model in teaching Natural and Social Sciences on hearing impaired students. Checking was done by using experimental model. Results of this research show that exemplary model in teaching Natural and Social Sciences can successfully be applied at Schools for hearing impaired children. Advantage towards traditional teaching showed itself in enlarging the level of adopted knowledge, which was confirmed by statistically significant difference. Given results also confirm that good choice of teaching contents was made and that correctly and well models of processing were chosen. It was confirmed that hearing impaired students, when they are given short tasks with familiar contents, could solve them individually.

Key words:
hearing impaired children, individual classes, exemplary teaching, and success of hearing impaired students.

   
 

Povratak na početnu stranicu