Kliknite na logo za povratak na početnu stranicu

<<< назад

мр Сања Благданић
Учитељски факултет, Београд
Графичко представљање мреже појмова - једна стратегија учења

 

Резиме:


Трагање за ефикасним стратегијама учења, подстицање ученика да самостално и смислено уче и трагају за информацијама, представља један од важних задатака сваког наставника. Графичко представљање мреже појмова управо је један од начина за подстицање смисаоног учења. У овом раду су представљени кључни резултати истраживања методичке ефикасности графичког представљања мреже појмова у настави Познавања природе. Резултати емпиријског истраживања подржавају позитиван утицај графичког представљања мреже појмова на побољшање успеха ученика из Познавања природе у смислу квалитета и трајности наученог.

Кључне речи:
мреже појмова, смисаоно учење, успех ученика, квалитет знања.

 

 

Summary:


Searching for efficient strategies of learning, encouraging students to learn individually and with understanding, as well as to search for information, present one of the most important goals of each teacher. Graphical presentation of term network is one of the ways to encouraging learning with understanding. We showed in these work key results in researching methodological efficiency of term network in teaching Natural and Social Sciences. Results of empirical research have confirmed positive influence of graphical presentation of term network concerning success of students studying natural and Social Sciences. This research can help teachers direct and encourage building of efficient strategies of learning.

Key words:
term network, learning with understanding, success of students, quality and permanence of knowledge.

   
 

Povratak na početnu stranicu